fredag, augusti 27, 2010

Vågor

För att fira att jag klarade min VM-träning drog jag med grabben jag dejtar ut till Kugenuma för att surfa.

Hyrde för säkerhets skull också in en instruktör och sen körde vi i ett par timmar.
Aldrig sett så mycket fisk i vattnet när jag surfat förut!
Man såg dem simma i vågorna som kom störtandes ovanför en och ibland till och med hoppade ett par av dem upp ovanför vattenytan!

Alltså, vänner... surfing. Om ni någonsin har chansen att testa så gör det!
Nu ser jag vågor när jag blundar och lägger jag mig ner känner jag fortfarande hur det gungar.

Ska fortsätta fira att jag klarat VM-träningen genom att gå ut och klubba en liten sväng i Shibuya i kväll.
Woot!

4 kommentar(er):

Anonym sa...

Vem är grabbeeeen?

Maggie May sa...

Eller hur... Vem är grabben?! ^^

Rim sa...

Skulle kunna skriva en hel blogg om hur det är att dejta en japansk grabb, men än så länge är det bara en grabb. Ingenting ni behöver oroa er för.

Seså, kommentera på mina andra inlägg så länge...

Anonym sa...

Jag skulle läsa den bloggen, hahah... :)