tisdag, november 04, 2008

Jag har lagat ris!

...om det är meningen att ris mest ska smaka salt och lite unket.

Jag känner på mig att det är rätt sannolikt att jag skaffar en riskokare så fort jag sätter fot på japansk mark.

Jag känner också på mig att det är rätt sannolikt att jag kommer käka en 26-dollars nudellunch i morgon. 

Det är rätt lätt att sia om framtiden när man har makten att bestämma över den själv.
Alla borde prova. 
Man känner sig lite mäktigare i vardagen.

4 kommentar(er):

Anonymous Operator sa...

Oj, 260 dollars nudellunch?! Så dyra nudlar har jag nog aldrig ätit. Vad innehåller en sån måltid förutom nudlar? Äkta kaviar? Hummer? Champagne? Bacon av guld?

hejdetärrasmus sa...

1 HK$ = 98 öre

Rim sa...

Tack Rasmus...

HONGKONGDOLLAR ska det förstås vara....

Anonym sa...

Ris är ju bara jobbigt att laga utan riskokare.