söndag, januari 18, 2009

LOFFFFT! Ge mig ett loft!!!!

Jag letar för närvarande lägenhet i Japan.

Jag svär, det är skitläskigt.
Allt är snordyrt och pyttelitet.
Men jag har hittat en lägenhet jag vill ha.
Eller... jag vill ha en lägenhet med loft!!!
Åh, ett loft där det kan bo en säng (alternativt tomtar...)!
Eller påhälsande vänner.
Ja!
Vill ha!!!!!!!!!!!!! 


Den här jäveln kostar 108 000 yen.
Med dagens sinnessjuka växelkurs blir det runt 9200 pix.
31.57 kvadrat
Det är ju typ en herrgård!


5 kommentar(er):

Pontus N sa...

Loft är bra. Där säljs inredningsartiklar, möbler och liknande. Tänk att ha en egen Loftbutik hemma. Allt blir bra. Eller så kanske jag ska hålla käften och gratulera istället. Då förmodar jag att jag får behålla min lägenhet trots allt. Yey!

Pontus N sa...

Förresten, var ligger den?

Rim sa...

Alltså... Jag ska ju bo i Shimokita.
Och det där är inte min riktiga lägenhet.
Det är bara en jag vill ha.
Jättemycket.

Men sanningen att säga kommer jag säkert hitta en billigare, fulare, utan loft, som jag kommer bo i...
Ekonomisk kris och allt, vettu...

Rim sa...

Och notera för övrigt att den har ett "Power Room".
Är inte det fint, så säg?!
Power Room!!!

Anonym sa...

Är hyrorna i Tokyo så hiskeligt höga?? Har funderat på att åka dit och plugga nämligen.