torsdag, januari 29, 2009

Obtained: Certificate of Eligibility




Level up!!!


Finally, liksom.
Dokumentet som säger att jag uppfyller kriterierna för att söka visum till Japan.
Fast det är inte fysiskt "obtained" än.
Det skickas från Japan idag, så det dröjer väl några dagar till innan det är framme.
Sen ska jag bara ta med det till japanska ambassaden i Stockholm, ge dem en massa papper och voilá! Visum inom 3-4 dagar.
Så, vad tror vi? 
Cirka två veckor till i Göteborg?



4 kommentar(er):

Jakob sa...

Åh vad söt du är på bilden! Du ser väldigt asiatisk ut, det verkar som det smittar av sig på dig.

k. sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
k. sa...

Grattis! Och ja, jag tippar på ungefär två veckor till i sverige.

Anders sa...

När du väl fått ditt COE så går det snabbt. Kan du ta dig till Stockholm bör dom kunna ge dig ditt visum över dagen.

Det var den info jag fick iaf när jag behövde mitt visum hyffsat snabbt. (Mitt hanterades dock via post).