torsdag, mars 19, 2009

Här bor Kitty!!!

Jag missar IKEA-bussen som går en gång i timmen från Den-en-chofu. Den-en-chofu är ett lugnt och tyst ställe och jag traskar bort från stationen för att se om jag kan hitta ett fik att hänga på till nästa avgång. Allt jag kan tänka på när jag går omkring där är att atmosfären påminner om en svensk småstad, typ Kil. 
I flera minuter traskar jag och hittar ingenting som ser ut som ett kafé.
Sen svänger jag runt ett hörn och får se någonting som garanterat inte finns i Kil.


Hello Kitty-affär, alltså…

…inte i Kil

…så tillbringar jag en halvtimme med att titta på alla miljoner Hello Kitty-prylar och vips är det dags att åka IKEA-buss.
Success!

2 kommentar(er):

Anonym sa...

OMG!=O Jag är så avundsjuk på dig som får vara i tokyo och se såna här saker! Jag får väl nöja med Macs Hello Kitty kollektion så länge...

My sa...

Gaaaah! Finaste byggnaden någonsin.