lördag, februari 26, 2011

Lurvår

Vaknar av att solen skiner in genom mitt jättefönster.
Det är lurvår i Tokyo, vänner.
Och eftersom det kommer regna resten av veckan tänker jag passa på att smita ut på stan en sväng.
Kanske spendera ofantliga summor på smink eftersom både min Bare Mineralsfoundation och mitt ansiktsvatten från Shu Uemura håller på att ta slut.
Fint med lördag.

Igår spenderade jag (inte) ofantliga summor på secondhandshopping i Koenji.
Kan inte minnas att jag har varit där förut, men jag kommer definitivt åka tillbaka igen.
Utbudet av schyssta grejer var lite häpnadsväckande.

Jag föll för en klänning och ett godisarmband.
Klänningen är på tok för stor i bysten, så antingen får jag äta upp mig lite, eller få den insydd.
Det vore lagom om jag hann med det till picknicksäsongen, tänker jag.
Sjukt svårt att ta en bild på sig själv i en pytteliten lägenhet, men ungefär så här ser den ut.
60 pix för klänningen, 40 för armbandet.








1 kommentar(er):

Syrran sa...

FIIIIIN!!!