måndag, februari 14, 2011

Tattoologist

bild från http://rodeo.net/tattoologist/


Medan de här tusentals stora vita snöflingorna håller på och larvar sig utanför mitt fönster tänkte jag tipsa om min nyaste favoritblogg, tattoologist.
Väldigt simpla tatueringar.
Många texttatueringar, som jag älskar.
Mmm... text.


Förutom att jag blir jävligt sugen på att slå slag i saken och göra de två-tre jag redan har på lager, så har jag dessutom fått inspiration till några fler.

3 kommentar(er):

Syrran sa...

Är också inne där varje dag och kollar. Så himla mycket inspiration så det inte är sant.

ps. you've been spotifyed!

KuriÅsa sa...

Har en polare som har skrivit på benet, en lite längre text som snurrar runt benet. Det står "jag har skrivit på benet och jag kan inte tvätta bort det" eller nåt sånt. Underbart!

Rim sa...

LOOOOOLZ!