måndag, februari 07, 2011

Holy stripes

Jag har inte varit på New York Joe's i Shimokita på evigheter, men igår råkade jag ha vägarna förbi och tittade in lite snabbt. Och vad skådar mitt norra öga?
En klassisk Paul Smithväska.

En sån som jag har pillat på i affärer i flera år snart, utan att kunna motivera att köpa någon.
Sextonhundra kronor för en tygväska är lite svårmotiverat, även för mig.
Jag har stött på kopior, både i Shanghai för några år sen, och nu senast i Bangkok, som jag inte heller köpte eftersom de var så tydligt illa gjorda.
Det är ändå fint med äkta prylar.

Och igår blev den äntligen min, för knappa 300 pix.
Hurra för New York Joe's!


2 kommentar(er):

Unknown sa...

Va kul! Du kanske kan lägga upp en bättre bild på den sen så man ser motivet lite tydligare? :)

Yoni sa...

Mycket stilfull! Fast jag tycker nog att du skulle ha inhandlat "Snusmumrik"-väskan som är till höger om Paul Smith's ;D