fredag, november 27, 2009

36 timmar: Vad ska jag ha på mig?

Jag ska på glöggfest hos fina My på lördag eftermiddag. Faktiskt ska jag bege mig dit om ganska exakt 36 timmar, men jag vet inte vad jag ska ha på mig.


Så jag ger er nöjet att bestämma:

Vardagligt med lite piff

eller

Partyparty

Tänk på att det alltså är en glöggfest hemma hos någon, och sannolikt inte kommer finnas något dansgolv...

36 timmar från och med:
NU!

9 kommentar(er):

Rim sa...

Nu går jag och lägger mig. Är tillbaka om en 7-8 timmar... zzzZZZ

cecilia sa...

Party party! Det är roligare att göra sig sjukt snygg, även om det kanske blir lite för mycket. Fast egentligen, finns det något som är "för mycket" i Japan? Det känns ganska svenskt!

Anna sa...

Ingen tvekan ..Vardagligt med lite piff!

Viktoria sa...

Vardagligt med lite party-party piff!

hejdetärrasmus sa...

jag föreslår partyparty med lite puff. såhär:

http://realprick.files.wordpress.com/2009/10/christianterrorist00071.jpg

k. sa...

vardagligt med lite piff! Definitivt!

Rim sa...

Partyparty med Puff verkar vara aningen för meckigt att fixa till. Hittills lutar det alltså för vardagligt med lite piff... mindre än 24 timmar kvar.
Eller faktiskt är det nog bara 12 timmar kvar eftersom jag måste välja mina kläder innan jag går till jobbet i morgon...

Stefan Nordkvist sa...

Vardagligt med lite piff tror ja på!

Rim sa...

(fan, jag kan inte låta bli att slå mig själv lite när jag ser att jag skrivit "hittills lutar det alltså för vardagligt med lite piff..." Lutar ÅT, gör det ju förstås. Inte FÖR...)