torsdag, november 26, 2009

Inte alls terrorist...

Idag går jag till jobbet och gör min allra bästa "äkta svenska flicka"-imitation.
Eller om det är "milk maid"-imitation, kanske. Det är lite svårt att avgöra, för det vet ju alla: att riktiga svenska flickor alla är blonda pigor som mjölkar kossor om dagarna och rumlar runt i höet om kvällarna.
Eller hur?





För övrigt: mittbena.
MITTBENA!!! Det har jag nog inte haft sedan mellanstadiet!!!

6 kommentar(er):

Anna sa...

Söt du är!

k. sa...

assnygga snyggo juh!!!! mittbena fo shizzle yo swedish mama!

Jakob sa...

Du ser nästan onaturligt svensk ut.

Nikku sa...

Jag säger det inte ofta nog, men det spelar ju ingen roll vad du gör med dig själv. Du är alltid lite magiskt snygg.

herro sa...

Jätteljuv är du!

Rim sa...

Jakob, det är bara för att jag är onaturligt svensk.