torsdag, januari 09, 2014

8. Om jag blev tvingad (under pistolhot) att hångla med en författare…

Alltså, jag vet inte om jag skulle vilja hångla med några författare. Författare känns ju som riktiga människor, liksom. Kom på mig själv med att tänka "Undrar om Johnny Depp har skrivit någon bok?" och sen tänkte jag lite på hur det skulle kunna tänkas vara att hångla med Johnny Depp och kom på mig själv med att tänka "Han är säkert skitdålig på att kyssas!" Öppnar förmodligen inte sin allt för lilla mun tillräckligt samtidigt som han har alldeles för mycket tunga, och kom igen, visst ser han ut som om han har dålig andedräkt…?

 Såatteh, om jag skulle bli tvingad under pistolhot skulle jag antingen snacka mig ur knipan genom att påpeka hur dålig Johnny Depp måste vara på att kyssas, och springa därifrån när den med pistolen tappar hakan, eller så skulle jag få någon jag faktiskt vill hångla med att skriva en bok, jättesnabbt. Typ, min grabb.

0 kommentar(er):