söndag, januari 12, 2014

9. En grej jag skulle vilja vänja mig av med.

Jo, att. Men, jag har väl inte så himla många dåliga vanor egentligen... Kanske att avbryta folk när de pratar, möjligtvis. Ibland, när folk klagar på helt sjuka saker så kan jag inte hålla truten och avbryter dem med ett "Menar du på allvar att du inte klarar av att jobba 2 timmar utan att gå på lunchrast?!?!!?!!?", och så blir folk irriterade för att de inte fick gnälla klart i evigheters evigheter. Ibland önskar jag att jag bara kunde stänga truten och låta folk prata till punkt i evigheters evigheter i stället.

1 kommentar(er):

Syrran sa...

Det är både en bra och dålig egenskap skulle jag vilja påstå.
Du ger en ofta ett nytt perspektiv att se på saker som man kanske behöver ibland.
Medan man kanske inte behöver det andra gånger... ;)