torsdag, mars 18, 2010

OSAKA

Landade i Toyo igår vid 13-tiden och hoppade genast på ett tåg till Osaka. Träffar min senaste trainee, som ser ut att ha gått ner i vikt, trots att han var mager som en sticka redan i Tokyo, och Sö-Lon, en tjej vars namn jag först hörde på mitt golv i Hong Kong ("Rim, vet du att vi hade en svensk tjej som supportade oss här innan du kom? Sö-Lon hette hon, och hon älskade också att matcha om allting hela tiden... Känner du henne?"), sedan träffade när jag kom till Sverige och jobbade i en och en halv månad (eller faktiskt inte bara träffade, det var hennes schema jag följde), och nu är hon här i Osaka och supportar den nyöppnade H&M-butiken.

Nu tänker jag ta ett bad och mjuka upp mina mörbultade muskler, och sen tänkte jag se vad det kan finnas för nåt kul att hitta på i stan. Hört ryktas att körsbärsträden redan blommar här...

0 kommentar(er):