onsdag, mars 10, 2010

HONG KONG PEPP!!!!


Ja, klockan är över midnatt och nej, jag har inte packat än, men i morgon reser jag!
Ringde just min finaste Sora, pojkvaskern som var en av mina bästa vänner i staden, för att höra när vi kunde hänga, och den där kantonesiska engelskan jag inte hört på så länge, gjorde att hjärtat hoppade till och satte igång fjärilarna i magen. Jag har planerat så löst kring vad jag ska göra att jag nästan glömt bort varför jag egentligen åker dit. De fina, underbara, älskade vännerna! Jag kommer vara så satans lycklig över att få träffa dem i en hel vecka att jag nog inte kommer veta vad jag ska ta mig till! Finafinafina Kiwi och Heafer och Sora och alla de andra roliga trevliga människorna som... nej, det här går inte! Kan inte fortsätta skriva om det. Imploderar av lycka här!
*KABLAAM!*

2 kommentar(er):

elaine sa...

Underbart! jag kommer från HK och jag kan bara praisa staden! Asiens New York! Shoppingmeckan!

hoppas du får dig en superweekend där och ta en massa kort! :D

Rim sa...

Jag ska shoppa ihjäl mig!