fredag, februari 05, 2010

Byta frisör nu.




Eftersom jag kanske, eller kanske inte, missuppfattade telefonsvararen hos min vanliga frisör på VOLUME i Harajuku, och trodde att de hade semester i en vecka sprang jag gråtandes till en av mina kollegor och krävde att få veta var hon fixade sitt hår. BOY i Daikanyama, svarade hon, och jag började nästan gråta av lycka när jag googlade upp stället.
Det verkar som om de precis gör såna smågalna klipp- och färgningar som jag ständigt är ute efter, men aldrig lyckas förmedla till mina frisörer.
Så nu har jag bokat tid.
På lördag, kära vänner, smäller det igen.
Den här gången går jag tillbaka till svart med röda slingor i.
Jag har så höga förväntningar att jag nästan spricker...
Tänk om de fattar precis hur jag menar...!!!

3 kommentar(er):

hejdetärrasmus sa...

skaru odla japanesskägg?

Viktoria sa...

Wow! Spännande! :)

Rim sa...

Hade inte tänkt på det, men nu när du säger det så...!
Ska höra om de sysslar med hårimplantat också.
Wohoo!