lördag, februari 06, 2010

Things are a-changing

Snart dags att gå till frisören.
Kanske borde kliva ur min pyjamas för att ge en mer representativ bild av min stil överlag.
Kanske borde ta och fixa håret också... men det känns som ett sånt slöseri med tid.
Är faktiskt lite pirrigt att gå till frisören den här gången.
Weheeee!

9 kommentar(er):

k. sa...

Hur gick det? Vad hände? Blev håret bra?

Viktoria sa...

Vill också veta!! Hur blev det?! :D

Pixie sa...

weee! vad kul, vet precis hur du känner dig ska själv till frissan nästa vecka. Hoppas det blev bra!

Rim sa...

Hehehe, ni vet att det alltid tar en tre-fyra dagar för mig att anpassa mig till mitt nya hår såpass mycket att jag vågar lägga upp en bild på bloggen...
Snart kommer den!

Summer sa...

En snabb fråga miss Rim. Hur funkar det med butiker i Japan, små butiker tex. Tar dess kort eller är det cash is king på de flesta småställen?

Peace!

Rim sa...

Kash is King, tyvärr.

Anna sa...

Har det inte gått lite väl många dagar nu. Dags att visa det nya håret nu.

Summer sa...

Tack för snabbt svar! Få se frisyren nu!

Anonym sa...

bra start