torsdag, februari 18, 2010

Jag tänkte bara höra...

Om det finns någonting särskilt ni är intresserade av och vill att jag ska skriva mer om...?

8 kommentar(er):

k. sa...

Spritbufféer! Jag har ett avlägset minne om att du nämnt något om det...
All you can drink eller hur var det..?

Rosa sa...

Tycker att du "gör ett bra jobb".
Bara att få uppleva din vardag i ett så främmande land som Japan är nice. All udda japanska finesser och,,, egenheter, kan man säga. Är faschinerande. Jag är mycket i Hong Kong men Japan är ett strå vassare i att vara på sitt eget vis. Bilderna från stan, klubbar och annat är favoriter.

Anonym sa...

mer bilder!

Jakob sa...

Jag vill att du fortsätter färga håret ofta! Och så vill jag veta hur hamburgertejpen smakade, och så vill jag veta mer om hur det är att äta rullbandssushi (med bilder!) och så tycker jag det är fantastiskt att du äter jordgubbar till frukost.

Liinux sa...

Mer historier och bilder på roliga saker dom hittar på i Japan, och bilder på när du varit ute i intressanta omgivningar!

Nu finns ju rullbandssushi här i Göteborg, så beskriv mer ramen-ätande istället :)

Lisa Pixie Eriksson sa...

jättemysig blogg som den är, men vill gärna veta var Du tycker om att handla? Favorit matbutiker, bästa tips på var du handlar frukt och sånt. Känns som om det är svårt att hitta mataffärer där.
Underbart fin du blev i håret!!

N sa...

Bra skoaffärer (hittade aldrig min storlek i Tokyo) och gärna vad som finns på indie musikscenen.

Epitaph sa...

Tyckte Tokyo var 35% skoaffärer när jag var där :) Mer bilder röstar jag för. Lite mer tips för oss turister som snart ska tillbaka?