onsdag, januari 02, 2008

Råttans år

Gott nytt år på er alla! I år är det Råttans år, det första i cirkeln av de tolv kinesiska åren. Ett år för en ny början, hårt arbete och läggande av grunder. För mig, såväl för som för många av er, är 2008 ett år vi kommer minnas som året då vi kastade om våra liv och gav oss in på okänt territorium. 


Tack till alla ni som fortsatt läsa bloggen, trots att den tillfälligt muterat och flyttat ifrån Tokyo (ni är så fina!), och till alla som hittat hit genom att söka på knäppa saker, ni muntrar alltid upp mig! Jag lovar att jag ska göra mitt bästa för att flytta tillbaka till Tokyo i år och fortsätta skriva därifrån.

Jag har en grej för att gissa på vilka årtal som kommer vara lite extra spännande och jag brukar oftast ha rätt, så här kommer mitt siande om de kommande åren:

2008 Omtumlande, men i slutänden tillfredsställande. (Ok, lite fusk eftersom jag har en aning om vad som väntar.)

2009-2010 Varken magnifika eller fördjävliga. Helt ok år, men 2009 kommer vara en smula bättre än både 2008 och 2010.

2011 Inget bra år.

2012 Ett fantastiskt år!


Och till slut, ni som har hittat hit genom att söka på: 

"stunds gay"

"dumma dig"

...puss på er!

3 kommentar(er):

Anonym sa...

jag hänger mig kvar! God fortsättning! kramkram

//L

Anonym sa...

God fortsättning Sis! Scandinavien är kallt, eller hur. Tvi vale! Jag känner mig som en klubbad säl idag, så jag stannar i sängen istället för att hälsa på svennar i entrén på kungens kurva. See ya

BusyBee sa...

Hallå där... råttans år börjar inte förrän den 7:e februari på den Julianska kalendern.