onsdag, september 10, 2008

Fyra tårtor och en födelsedag



Om man mätte popularitet i antal tårtor per födelsedag
skulle jag kanske vara populärast i världen.
Fyra olika tårtor till min ära.
Och ytterligare en på lördag.
Inte konstigt om man blir tjockare med åren
om det hålls på på det här viset.
Men jag klagar inte.
I alla fall inte så länge det finns tårta.

8 kommentar(er):

Anonym sa...

Grattis! Både på födelsedagen och till alla tårtorna :D

tanja sa...

Grattis från me too.
/t-in-t

Erik sa...

Man får gratulera. Det behöver folk som bloggar väl.

Hade jag inte varit fullt så arbetslös och nyinflyttad och levt på "lånat" wlan skulle du fått en yellowhongkong-domän och bloggdesign. Nu får du nöja dig med en dröm om detsamma. =)

hejdetärrasmus sa...

grattis sweetness! ursäkta segheten och avsaknad av present och tårta men det låter som du får tillräckligt av åtminstone det senare. storkramar.

Unknown sa...

grattis!!! fick du tårtan på bilden? wicked! kram

Anonym sa...

Jag undrar samma sak som Lai Kim och säger HEJ FÖR FAN LAI KIM länge sen! Och så lägger jag till haddenäran på föllsedagen. Jag är just nu ego och tänker bara på mig själv och min flytt men måste ändå gratta kram kram // Ozzy

Pauline sa...

grattis :)

Rim sa...

Tack alla fina!

Nej, mina tårtor var inte riktigt lika knasiga, men om jag någonsin blir tårtmakare är det precis såna där tårtor jag ska göra. Enbart.

Kramar till alla!