fredag, september 26, 2008

...men skit i't då!

Här bloggar en röven av sig, och för vaddå?

Ingenting! Inte en enda sketen kommentar.
Kanske dags att lägga ner. Det verkar ju inte som om det är någon som läser ändå.

10 kommentar(er):

Anonym sa...

Jooo! Fortsätt, fortsätt! Din blogg är ju roligast, även om jag suger på att kommentera...

Unknown sa...

Nej det får du inte göra, jag har ju precis börjat läsa din blogg.
Smultron

Erik sa...

Naw. Jag läser alltid, men sen jag startade med iGoogle som startsida (och därmed får alla mina favoritbloggar på ett silverfat när jag startar eldräven) måste jag klicka på inlägget för att kommentera. Antar att jag får återgå till min gamla bokmärkeslista. Min flickvän gnäller på mig av exakt samma anledning, serru.

Anonym sa...

Klart du ska fortsätta!
Älskar din blogg och följer den nästan varje dag!
Har faktiskt kommenterat en gång: ditt lilla "missöde" på Toni&Guy;)

Pontus N sa...

Don't give up on me sis! Don't you dare...
Vi läser fröjdas och myser varenda gång. Fortsätt så skriver vi mera kommentarer. Själv så är jag glad om jag får en i månaden... och då är det oftast du... tack. Liten snyft.

Anonym sa...

Nej. Älskar bloggen! Som före detta HK-bo och numera i GBG är den ett guldkorn! Jätte-lycklig att jag hittat den.....

Anonym sa...

Jag läser också din blogg Rim!!! Den är ju grym!

KuriÅsa sa...

Kommentarsfrekvens är ett crappy mått på läsfrekvens. Jag läser vareviga dag, ofta flera gånger om dagen. Yehaaa

Erik sa...

As Ozzy said.

Kom på en sak ang. det. Skaffa en räknare på exempelvis http://susnet.se/tjanster, så ser du hur många som läser.

Unknown sa...

Jag kommenterar inte då jag upptäkt att kommentarerna kommer upp om man googlar på sitt egen namn...tråkigt! Jag förstår att allt som skrivs är offentligt men ibland vill man ju faktist ha för sig själv vilka bloggar man läser.

Men jag gillar din blogg, den är mkt levande.