söndag, september 07, 2008

Bästa namnet

Jag har en ny facebook-kontakt. 

En tjej från jobbet. (Var annars?)
Barbie heter hon. 
Barbie Ho.

6 kommentar(er):

Unknown sa...

Rimchan, jag vill prenumerera på din blogg! Hittar det ju inte! Baaaah! Köss Laikan

Unknown sa...

äh asså det va inget... hrm, hittade till slut. återgå! :)

hejdetärrasmus sa...

hahahahahahaha lova att inte berätta för henne! om hon ändrar det får ju ingen annan chansen att skratta

Anonym sa...

HAHAHHA!!! undrar om jag kan se din vännerlista genom ozzys fejsbok, ska kolla det, men OHMYGOD, det är ju skitroligt!

//V_V

Kath sa...

okej, det där gjorde min dag. :D

Unknown sa...

Googlade litegranna och hamnade inne på din blogg. Mkt kul läsning! =)

Jag fastnade lite i din blogg eftersom jag är halvhongkongare och också jobbar på H&M (dock i göteborg... inte lika exotiskt =P) =)

Ska komma tillbaka och läsa mer om dina äventyr =)