måndag, september 15, 2008

Tack och lov för IKEA!

(Knaster, knaster.
Kras.
Smul, smul, smul.)


Mmm, knäckebröd!

3 kommentar(er):

Pontus N sa...

Jag hörsammar din tacksamhet och noterar den i mitt måbra-centrum i hjärnsubstansen.
Knäckebröd är så underligt. I Sverige äter jag det nästan aldrig, men när jag lämnar gränsen så uppstår en form av sjuklig fascination för detta torra bröd och jag bara måste köpa det när jag besöker IKEA någonstans i världen.
Symbolen för hemlandskärlek. Typ.
/Billy

Rim sa...

Ja, IKEA är bra härligt. Jag kommer och hälsar på i februari när ni har semlor också. Kanske kan prova en med blåbärssmak...

Unknown sa...

De har ingen knäckebröd i Japans IKEA...åkte hela vägen dit för att kåpa den och fick höra att den möglar och får små djur i...:(( men de börjat med nån slags knäckebröds kakor med sesamfrön, bättre än ingen alls...