söndag, juli 19, 2009

Jag skulle lägga upp en bild på den nya frisyren...

...men jag är ju aldrig hemma nuförtiden, plus att jag har fipplat bort bilduppläggargrejen igen(jättedålig ursäkt, det finns ungefär tre ställen den kan ligga på som jag bara inte orkat leta på än...), så jag nöjer mig med att klargöra att jag inte är nere längre.


Glass, och en viss, helt fantastisk kollega, har sett till att hålla tankarna borta från det faktum att jag ser ut som en papegoja i håret, samt att den där jävla grabben inte har hört av sig (Varför har han inte hört av sig?!) Och klockan är snart fyra på morgonen, och om en stund måste jag ringa till nyss nämnda fantastiska kollega för att se till att hon kommer upp i tid till sitt skift. Själv planerar jag att sova till klockan 10:30. Moahahhah.

1 kommentar(er):

Anna sa...

Härligt att du inte är nere längre!

Du gjorde min kväll igår ..Jag blev verkligen jätteglad för godiset. Det var fantastiskt gott! Så tack igen. :)

Om ändå missnöjsamheten kvarstår något, även om du inte är nere längre, så kan du ju passa på att fixa till håret i Göteborg. Här finns ju flertalet bra frisörer, som kan det dom gör.