måndag, juli 20, 2009

Medan jag väntar på tåget...

...tänkte jag att ni äntligen kunde få se hur jag ser ut i håret.

13 kommentar(er):

KuriÅsa sa...

Jag har hört att man ska vara snäll i såna här situationer. Det är inte riktigt du. Vad hände med svart?

Jakob sa...

ÅÅååååh det är jättesnyggt! Rim, du är ett hårgeni!!

Jakob sa...

... fast, eftersom du själv inte blev nöjd kanske du inte vill ha beröm. Men jag tycker om det i alla fall.

k. sa...

Inte nog med att du bor i Tokyo, pratar japanska, har lagt till dig med japanska smådetaljer gällande kroppsspråk, utan nu ser du ut som en japan också. Grattis!

Nikku sa...

Jag gillar det. Ser härligt ut. men frisyrer kan va luriga på bild. Om du väntar på tåget nån mer gång kanske du kan skicka en profilbild?

Erik sa...

Jag håller helt med Jakob. Dödssnyggt om jag får säga det själv, men det kanske du inte vill höra. Nå, så är det iaf.

kiwi sa...

oh i finally see ur new style~
it is a totally tokyo rim !!!

Rim sa...

Tack för de fina kommentarerna.
Jag tänkte åka hem och ge min mamma en hjärtattack nu till helgen... vad säger ni?

Jakob sa...

Behöver du någon som möter upp dig? Jag vill också ha hjärtattack :-)

Anna sa...

Frisyren är fantastisk! ..men färgen var kanske inte vad jag tror att du gör dig bäst i. Svart ju!

KuriÅsa sa...

Nu tänker jag säga hur landet ligger. Färgen är ingen höjdare, frisyren syns inte så bra på bilden. Men det måste å andra sidan vara sjukt att toppa den SJUKT SNYGGA frisyren du haft hela våren.

Pontus N sa...

6 av 10 saxar. Det är en satans cool frisyr men kanske inte riktigt rimmig. Men det är fan ingen katastrof, apselut inte. Själv börjar jag se ut som Sir Paul Mccartney innan han blev "sir". Jag skulle kunna färga det vitt och grönt så ser det ut som ett extraliv.

Erik sa...

@pontus: create a club, shall we? Jag har sett ut som en avlagd beatle i tio år nu :-)