fredag, juli 24, 2009

Ofixad...

...i håret, men visst tror ni att immigrationsverket blir imponerade
av att jag sminkat mig helt rätt idag? Det är sånt som
gör att de delar ut re-entry permits i ett huj, va?

De kommer bara:
Kom hit, du välsminkade invandrare, så ska du genast få
tillstånd att komma in i landet igen!
Ja?

5 kommentar(er):

Summer Nyfiken sa...

Yes I'm Siskel yes I'm Ebert and you gettin' two thumbs up!

Christoffer sa...

Gillar faktiskt din nya frisyr/färg. Har ju inte sett det i verkligheten (vad jag vet, bor med i Tokyo men fan mycket folk här). Tummen upp på den oavsett vad du tycker :p

Erik sa...

Helt klart japaner delar ut re-entry permits hej vilt.

Liksom, vad skulle de annars fotografera när de är hemma om inte turister (som i icke-japaner)? Jag menar, de fotograferar ju allt icke-japanskt när de är utomlands, så jag tycker det är en näst intill logisk koppling att de fotar icke-japanska saker på hemmaplan också.

Vidare tycker jag din frisyr har vissa mangadrag. Det är plus i kanten på det.

Rim sa...

Aw, nu är ni sådär snälla igen.
Men visst, för all del, det är ingen katastroffrisyr, det är det inte.

Erik, din logik är bristfällig, men underhållande. (Fast det har hänt ett par gånger att man blivit stoppad på gatan och fotad, nu när jag tänker efter... Jag tar tillbaks allt. Du har HELT RÄTT.

Mina frisyrer har alltid drag av manga, har vi inte lärt oss det vid det här laget?

Fast det är inte avsiktligt, faktiskt. Det ska vara mer rock än manga. Fast "rock" kräver så mycket stajling...

Anna sa...

Måste erkänna att jag faktiskt börjar tycka om, även färgen på ditt hår faktiskt. Du passar i det. Den här bilden var riktigt snygg på dig! Tycker allt att du borde låta håret vara som det är ett tag och ta och färga om det lite senare.