söndag, april 12, 2009

Cool

Jag har ett kylskåp nu.

Det kom in en snubbe och bar upp det igår.
Själv.
Jebus Christ.
Snygg var han också.
Men nu kommer jag bort från poängen med inlägget här.
Stoppade en yoghurt och en iskaffe i kylen igår.
Har idag ätit frukost hemma utan att behöva kliva utanför dörren och ner till 7-eleven, det som tidigare var mitt kylskåp.

I eftermiddag vågar jag mig kanske på en tur till mataffären.
Jag har nog nästan glömt hur man gör när man handlar råvaror.
Omonterad mat?! WHAT!? kommer jag nog säga när jag kommer dit.

2 kommentar(er):

Jakob sa...

Det där känner jag igen mig i också. Kan knappt minnas när jag sist lagade mat hemma. Om man inte räknar att koka nudlar eller värma monterad mat.

Rim sa...

Riktigt nog. Jag misslyckades med att köpa huvudingrediensen i det jag skulle laga.
Suck.