måndag, april 13, 2009

Inte. Falla.

Jag har en regel här i Tokyo som går ut på att jag inte, under några omständigheter, trasslar in mig i pojkar eller annat folk som jag jobbar med.

Varsågoda, skratta här.

Det hade inte varit några problem om det inte vore så att jag fortfarande inte känner några pojkar som jag inte jobbar med. Och om det inte vore för det faktum att en av grabbarna och jag genererar elektricitet så fort vi gör misstaget att titta varandra i ögonen.

Samma sak med en grabb i Ginzabutiken, som jag inte heller vågar röra, eftersom vi kommer öppna fler butiker snart och det inte är osannolikt att vi hamnar i samma butik så småningom.

Om jag inte hittar någonting annat att distrahera mig med snart har jag på känn att det här med min lilla regel kommer gå åt helvete...

6 kommentar(er):

Jakob sa...

Hahahahaha, sådärja, nu har jag skrattat.

Varför har du en sån regel? Det känns inte likt dig. Ta för dig av det livet bjuder på!

herro sa...

vemvemvem???

hejdetärrasmus sa...

solglasögon?

Erik sa...

Det mest fascinerande tyckte jag var "Jag har en regel här i Tokyo".

Innebär det att du aldrig haft den tidigare?

Sätt igång, generera elektricitet. Om fler kunde det skulle vi slippa miljöproblematisk elproduktion.

Förresten, ni har väl den klassiska regeln "what happens on the firmafest stays on the firmafest"? Isf är det bara att dra igång firmafest-månad.

Rim sa...

Karro: I'd tell you, but then I'd have to kill you.

Rasmus: Inte tillåtet i butiken. Annars, ja.

Bobo/Erik: Bra för miljön. Mindre bra för arbetsmiljön.
Nej, regeln fanns inte förut. Förut skulle jag alltid vidare i världen. Tokyo är slutdestination. Nåt om att inte skita där man äter och sådära...

Anonym sa...

ai ai- dai kirai