söndag, april 05, 2009

Guldbloggaren återuppstår!


En av mina absoluta favoritbloggar, Tokyo Tidbits, har återuppstått efter en viss tids relativ tystnad. På den tiden när jag befann mig utanför Tokyo och Linda var kvar satt jag och mysläste hennes blogg och mindes sentimentalt allt det fina, tokiga med Tokyo och Japan. 

Sen flyttade hon nånstans, Malmö kanske, och inlägget blev färre och det verkade som om bruden var på väg att tröttna på sin egen blogg. Nu har hon road trippat i USA, åkt till Kenya och hängt med massaier och flyttat till RES för att blogga där. 

Om alla springer in på RES hemsida och skriver kommentarer på hennes blogg nu så kanske Linda blir skitglad och skriver skitmånga välskrivna inlägg (Hur vet man att en blogg är välskiven? Den använder till exempel inte ordet "skit" för att förstärka andra ord...) om allt möjligt i hela världen och vi kanske lär oss nåt nytt. (Typ att indier käkar mest guld av alla... Det visste ni säkert inte, va?)

Gör det, gör det, gör det! 

Klicka här och hitta Lindas Travel Tidbits till vänster.

3 kommentar(er):

Linda sa...

Du är för snäll och söt! :D
Och jag lovar: det blir inlägg VARJE dag från och med nu!

Nikku sa...

Hmmm... Nu fick jag ju plötsligt två bloggar jag måste följa.

Rim sa...

Yay!
Följ, följ!