lördag, april 18, 2009

Men alla mina pojkvänner då?

Ska ut i natt.

Shinjukus Nichome.
Ja. 
Gaydistriktet igen.


Om ni, precis som mina kollegor, undrar varför det tar mig så lång tid att hitta en grabb att hångla på...

Here's a hint:

    UT I TOKYONATTEN (4)
  
 SHIBUYA  - GAYDISTRIKTET
         1                 3
           


3 kommentar(er):

Anna sa...

Tänk vad olika bild man har av vad lång tid är. Själv hade jag lätt kunnat se att du vore där i 2 år och ändå inte tyckt att det vore särskilt lång tid om du inte hittat någon att vilja hångla med.

.. Men jag är väl den tråkiga typen som inte blir kär så lätt, och jag skulle inte hångla med någon som jag inte är kär i .. och jag trivs oerhört bra med min "tråkighet". Jag har oftast jäkligt roligt! :)

Rim sa...

Anna, vi måste reda ut en grej här. Det heter hångla , inte hångla med...

Och, ja det är nog lite olika.
Jag har ingenting emot att hångla med människor jag inte är kär i... så länge de är snygga.

Anna sa...

Själv skiter jag fullständigt i huruvida en person är snygg eller inte .. tycker alla människor är vackra. Skulle aldrig kunna peka ut någon som är snyggare än någon annan, men däremot skulle jag kunna säga personer som väcker känslor inom mig som inte andra personer gör .. och det sitter verkligen inte på utseendet .. utan mycket djupare än så. Inuti. En skönhet som inte går att sätta ord på .. men den känns.