söndag, april 19, 2009

Och sen kan man undra...

...hur härlig den här baksmällan kommer bli, ifall jag har ont i huvudet redan när jag kommer hem från klubben.

Vad tror ni, på en skala från ett ett till tio?
Gissa, så berättar jag hur det gick om några timmar.

6 kommentar(er):

Erik sa...

Jag gissar på rätt okej. Har du huvudvärk nu borde ju det indikera att helvetet redan dragit igång, och att du kommer sova förbi det värsta. Förmodligen är du svettig och torr i munnen, men sånt brukar ordna till sig efter en tillbringare vatten, en dusch samt en pizza.

För övrigt anser jag att förra inlägget var totalt obegripligt. Eller så har jag bara missat internskämtet.

Har du internskämt för dig själv, Rim?

Rim sa...

Erik, min bästa kommenterare!
Du hade helt rätt, inte alls farligt nu faktiskt.

En poäng till dig!

Lite besviken över bristen på gissningar, så här morgonen efter. Jag författade trots allt ett helt begripligt inlägg på fyllan. Utan stavfel.

Och, ja. Jag internskämtar för mig själv.
Jag är rolig!

En till poäng till dig.

Erik sa...

Det ger ju 2-0 i matchen Erik-världen. Fortsätter jag så här kommer jag ju ha posten Jordenpresident i min hand om ett par år.

Bristen på gissningar ligger nog i tidszonandet. Du vet att du har "sova-ruset-av-sig-förmiddag" när vi andra har natt, va? Jag gissar mig till att läsarstatistiken är rätt låg på din förmiddag överlag.

Erik sa...

Ja just det, en sak till.

Hur funkar det här med bakis-pizza i Japan? Jag vill minnas att japanpizza har pålägg spacade nog för att Turtles skulle vara nöjda. Vi andra blir bara gröna.

Rim sa...

Haha, ja, pizza är en... helt...
Nä, men jo. Tänk Turtles.

Fast det är mer bakis-ramen som gäller här.
En stor varm skål med nudlar efter klubbandet är en klassiker.

Nikku sa...

Jag sysslar inte med bakis. känns så....onödigt.
Men för all del, va bakis om du vill. jag skulle satsa på glas. Man ska alltid ta glas om det finns som alternativ.