fredag, april 03, 2009

Ozzy - urbloggaren

Det här livet, som jag tydligen inte har, kommer lite i vägen för mitt bloggande för tillfället, så jag hänvisar er till Ozzy skriver om att hon bloggat i fyra år nu.

Och minns att det var hennes blogg som fick mig att börja skriva. 
Faktiskt.


4 kommentar(er):

Jakob sa...

Ozzy sade någon gång att det var min blogg som inspirerade henne att börja. Vet inte riktigt hur mycket inflytande jag hade egentligen, men det är i varje fall din och Ozzys bloggar som har inspirerat mig att börja skriva igen! Cirkeln är sluten :-)

Rim sa...

Sannerligen.
Lustigt.

Anonym sa...

Lustigt. Jag trodde att det var Syrrans granne som inspirerade mig att börja blogga. // Ozzy

Jakob sa...

Sorry, jag har en förmåga att ta åt mig lite mer ära än jag förtjänar ibland.