onsdag, juli 18, 2007

So You Think You Can Blog?

Kanske sämst i världen på att blogga när jag är hemma. Jag har fått för mig att det vore ointressant (i jämförelse) att blogga om alla jag träffar och allt vardagligt jag gör i Göteborg. Men jag gör ett undantag idag och bloggar om ingenting särskilt bara för att ni inte ska tro att jag har dött...

Har börjat tokladda ner serier som jag kan roa mig med när jag får tråkigt i Japan eftersom jag aldrig kollar på tv där. Tyvärr så har jag lite svårt att hålla mig från att titta på dem på en gång när de kommer ner, så nu har jag sett en tredjedel av So You Think You Can Dance. Det är guld att kunna spola förbi skitsnacket direkt till själva dansandet! Och det är GULD att Hawk från Sickstep Group är tillbaka.

Näe... tänk om man skulle ta och se om det finns nån tvättid... Tråååååk.

0 kommentar(er):