tisdag, juli 10, 2007

Varför är det alltid svårt att sova när man ska upp tidigt nästa dag?

Nu åker jag bort! Nikku har bjudit in mig till att hälsa på när han jobbar på båten och imorgon bär det av till Oslo och sen båten till Tyskland. Jag har packat enligt devisen: Varför välja nu när jag kan välja sen? vilket innabär att jag är gravt överpackad. Det är bara ett fåtal plagg som inte får följa med på den knappt tre dagar långa färden. Ändå ligger jag vaken och tänker: Får inte glömma ditten och datten innan jag sticker i morgon, vilket innebär att jag inte kan sova. Ligger bara och tänker tänker tänker... Eftersom jag ändå inte sover kan jag lika gärna gå på toa, tänkte jag för en stund sen, och så gick jag på toa, packade ner tops och ögonsminkborttagaren när jag ändå var i farten, samt kollade min internetbank och varför inte blogga när jag ändå sitter vid datorn?

Jaja, nu ska jag nog göra ett försök till med sovandet. Ska upp om fyra-fem timmar redan och borde jag ju sova nu när jag ska ha så roligt med Niklas i dagarna tre...

1 kommentar(er):

Anonym sa...

Ååh, vad fin sida du har. Speciellt solen! :D