fredag, juni 13, 2008

Arvika!

Och jag glömde säga!


Igår impulsköpte jag en biljett till Arivkafestivalen för att jag ville se Death Cab for Cutie och för att det är nära. Och för att jag aldrig varit på festival förut.

Hoppas det är kul.

2 kommentar(er):

Erik sa...

Jag börjar med att säga förlåt. Det blir artigast så. Nåväl.

Jag avskyr dig instinktivt av rent avund, och kan verkligen inte begripa mig på mina vänner som kom fram till att de inte ska på något Arvika i år, vilket lett till att även jag blir utan. Jag vill också äta godast wok och friterad Camembert (som passar förvånansvärt bra ihop med öl), se DCfC och Slagsmålsklubben och hänga i öltältet tills området stänger och dansa timmar i sträck till Goa-trance i Orion...

Summa summarum: Jag är extremt avundssjuk och bitter och ber om ursäkt.

Rim sa...

Haha, det är ok. Men varför åker du inte på egen hand? Jag åker faktiskt dit själv. (Fast jag råkar veta att det finns folk jag känner där...) Trots att jag aldrig varit på festival förut misstänker jag att det är en plats där man inte går nöd på nya vänner... Jag tycker att du ska åka ändå.