onsdag, juni 25, 2008

Dagens Bloggutmaning

Lena är nyfiken på:

1. Min senaste insikt/aha-upplevelse.

2. Min senaste observation av saker eller återkommande mönster(som att du tycks stöta på ett visst namn hela tiden eller se en viss typ av saker - ex fågelfjädrar på de mest underliga ställen - eller för tredje dagen i rad får tipset om ett visst ställe av vitt skiljda människor o s v)

3. Min senaste starka dröm som jag inte kan sluta tänka på/glömma.





1. För en vecka sen ungefär insåg jag att jag faktiskt har pejl och överblick över mitt kommande jobb som jag praktiserar nu. Insåg att det enda som återstår nu är att jobba tillräckligt mycket för att samla erfarenhet. Det var en härlig känsla.

2. Min senaste observation av saker skulle möjligen kunna vara det faktum att många i min bekantskpskrets blivit kramiga. Det kan vara lite mitt fel också, men det är himla kul att kunna starta dagen med en kram när man kommer till jobbet.

3. Brukar drömma riktigt invecklade drömmar, men på senaste tiden har det inte blivit något sånt. Det är inte så mycket drama i mitt liv för tillfället. Kanske skulle ta och röra till det lite... Drömde iofs att jag försökte flyga/köra för att undvika en tromb som bildades på vägen framför mig (fordonet var ospecificerat...)



Usch, mitt liv låter ju småtråkigt... Det är det inte. Inte jättemycket i varje fall. Äh, det kommer bli roligare när jag kommer till Tokyo, ok!?

Jag skickar utmaningen vidare till Tokyo-Maria, Tokyo-Linda, Världens Bästa Lisa och Constantin och passar samtidigt på att tipsa om deras bloggar. Läs! (Lenas utgår jag från att ni redan läser...)

1 kommentar(er):

vandrarvild sa...

som amatörtolkare av drömmar så säger jag att tromben handlar om något stormigt föränderligt som är i din väg; du kanske anar trubbel som kan komma att bildas?

själv drömmer jag alltid om tornadosar på himlen, nära eller långt ifrån, när förändring är på gång.