tisdag, juni 02, 2009

Biljett:

Fixat!


Åker hem till Svea den 25:e juli och tillbaka till Japan den 4:e augusti.
Längtar.
Ska bli så sjukt härligt att få vara hemma och götta sig med nära och kära.
Spara lite sol till mig, ok?

6 kommentar(er):

Jakob sa...

Jag springer ut direkt och samlar ihop en massa sol i en stor tunna åt dig! Och jag skriver "SNUSMUMRIKEN" med stora bokstäver i hela kalendern över de datumen ;-)

kiwi sa...

haha,u will back home on my birthday~

Nikku sa...

Jag missar dig dessvärre. Lämnar svea för deutchland två dagar innan du kommer hem. Men vad gör väl det? vi ses I tokyo istället.

zofy sa...

Ooh! Då kanske jag äntligen får en chans att hälsa på dig! PS. Tar studenten imorgon...wohoo!!=D

erika sa...

vi väntar på dig snyggo.

Rim sa...

Nikku... wtf!?

Zofy: Grattis!

Kiwi: I will remember that!

Alla andra: Yay!