söndag, juni 21, 2009

Cake, please...!

Oftast är jag helt nöjd med att bo i Japan. Trots att det inte finns knäckebröd eller linfrön eller semlor eller fina stränder eller fina vänner som känt en i hundra år eller ens kvällssol här. 


Men när Eddie Izzard kommer till Sverige... då blir jag lite ledsen över att jag bor i Tokyo och inte i Göteborg (Scandinavium 20/12)  eller Stockholm (Hovet 19/12) eller Malmö (Malmö Arena 18/12).

Men ni som gör kan i alla fall hitta biljetter på eddieizzard.com, era jävlar.


4 kommentar(er):

Nikku sa...

Om det är till nån tröst så ska jag gå...

Rim sa...

Jag hatar dig lite, men samtidigt, känns det bra att just du ska gå. Kan man citera från samtliga av hans föreställningar tycker jag att man är skyldig sig själv att sitta i publiken.

Anonym sa...

hihihihi

jag lyckades haffa några biljetter till Malmö Arena! Kostade 595 SEK inkl serviceavgift. Ska bli skoj. Längtar dock inte dit! ÄR ju vinter då T_T

N sa...

Enda trösten till att jag inte har råd att åka tillbaka till Japan än är att jag har två oranga Eddie biljetter i min ägo..

"What is it, Sebastian, I'm arranging matches.."