måndag, juni 15, 2009

Det blir inget vettigt skrivet...

...förrän jag hittar min bildinpetargrej. 

Vart fan har den tagit vägen!?


7 kommentar(er):

Erik sa...

Men herregud Rim, köp en ny. De är så gott som gratis (el. ja, en hundralapp, kanske (eller motsvarande i ¥)). Släpar du dig upp till Värmland när du är hemrikes ska jag t.o.m. ersätta dig för den. Du kan inte låta oss vara inläggslösa på grund av att dina saker rymmer.

Jakob sa...

Har du tittat i alla hyllor och lådor? I någon trave på golvet? Den kanske ligger i en tunna.

hejdetärrasmus sa...

äh. hon har säkert ätit upp den.

Jakob sa...

Ja det förstås .. precis som hon gjorde med den där stackars melonen häromdagen.

Rim sa...

Rasmus, sluta nätmobbas!

Erik, det handlar inte om pengar, jag har fan inte tid att ta mig till Shibuya och köpa en ny.

Jakob: Tunnor?!

Nikku sa...

Jag som precis blitt omotiverat mycket ledig mitt i sommaren surfar in här typ en gång i timmen och letar efter nya upptåg och är sjukt besviken. Snart kommer jag fan över o köper en nu jävla fixabildgrej åt dig så det blir nåt gjort.

Anders sa...

Amazons japanska sida, allt med hemkörning dagen efter. Sidan går att få på engelska om man inte vill chansa. Men allt det vet du säkert redan. Om inte annat, tack för en superkul blogg!