onsdag, mars 19, 2008

Hos konkurrenterna...

...hittade jag den finaste baddräkten. Jag har alltid tyckt att Cubus bara har tråkiga kläder, men det här med baddräkter i 50-talsmodeller kan de tydligen!!!
 

Jag har hittat en blå med vita "kanter" och knappar på ryggen. Jag har nog aldrig tyckt att jag ser särskilt snygg ut i baddräkt. Baddräkter har jag när jag går till simhallen och simmar fram och tillbaka utan att ha för avsikt att se snygg ut nånstans, och oftast är det "barbapappaform" på kroppen i en baddräkt, men den här... Den är snygg på helt rätt ställen! 

*Det är varken jag, eller min baddräkt på bilden ovan


Och jag är så förtjust i den att jag, mentalt, har gått tillbaka några år. Jag vill ha baddräkt i stället för vanliga kläder. 

Jämt.


...är det sommar snart?!

0 kommentar(er):