tisdag, mars 11, 2008

Lägenhetsbordell?

Här i Oslo bor jag i ett lägenhetshotell. Litet och dyrt som fan, men fint. Det är sjukt lyhört, och ibland har jag problem med grannarna. Nyligen har det flyttat in ett ryskt gäng mitt emot mig, och eftersom det inte är någon mellandörr till ytterdörren hör jag hur de kommer och går vid alla tider på dygnet (särskilt eftersom de är väldigt noga med att aldrig stänga, alltid smälla igen dörren efter sig).


Det är jämt en massa olika människor som springer där. Och smäller i dörren. Men så tänkte jag: Alla de kan ju inte bo där... Jag har sett rummet, det är litet. Max två pers skulle kunna bo där utan att döda varandra. Tänk om det är en bordell?! (Det är det säkert...) Det var säkert bordellen som satte igång brandlarmet igår natt också! 

0 kommentar(er):