söndag, november 09, 2008

Harajuku + Comme des Garçons

Så har då den andra H&M-butiken i Tokyo öppnat. Japanerna köar sedan kvällen innan i kylan och verkar vara skitnöjda.


Kolla in det blonda snyggot som står och high five:ar de första kunderna.
Det är vår härliga butikschef.
Nu blev jag sådär jobbigt sugen på att åka till Tokyo och jobba... NuNuNuNU!
Undrar hur länge till jag måste vara kvar här...?

2 kommentar(er):

Pontus N sa...

Cooolt! Det är så att jag vill sadla om till klädindustrin istället. Jävligt synd att du missar detta. Jag vet precis hur det känns. 3 vauhusöppningar på ett år och jag står inte och ler på någon av dem.
Och vad kul att se Ingela i högform. Min gamla kollega från IKEA. Är det i hennes butik du ska jobba alltså?

Anonym sa...

Rim, hur lång tid tog det för dig att lära dig japanska?
Själv går jag just nu i steg 3 på gymnasiet.