fredag, november 07, 2008

Helghelghelg!!!

Äntligen!
Så efterlängtad!
Och inte två, utan TRE dagars helg...!

Jag firar med att bjuda hem lite folk från jobbet.
Första gången jag har folk här.
Om det kommer nån dvs.

Eller, det är klart det kommer folk.
Jag har till och med lockat med pannkakor.
Fast jobbigt om ingen skulle komma.

Eller om bara EN skulle dyka upp.
Eller... i och för sig...
...mer pannkakor till mig!!!

4 kommentar(er):

Erik sa...

Vad har du till dem? Pannkakorna, menar jag.

Rim sa...

Vanligtvis tinade blåbär och nånting annat. Typ banan. Eller hallonsylt.

Rim sa...

Och nej det BLEV inga pannkakor utan BBQ i stället. Inte illa, men nu har jag tusen massa pannkaksingredienser jag inte riktigt vet vad jag ska göra av...

Erik sa...

Öhm... Pannkakor? Crepes? Vårrullar? Vad är det i, liksom? Mjöl, mjölk och smör?

Sockerkaka?