söndag, november 23, 2008

Hong Kong Sunday


Rim och Patsu säger:
När det gäller afternoon tea kan man lätt skippa överskattade The Peninsula och bege sig mot The Intercontinental i stället.
Sjukt trevligt att proppa sig full (full!!!) med bakelser och te med full utsikt över hamnen.
Strax över 400 pix för två pers. 
Men sen kan man hoppa över middag.
För magen kommer vara full av te och bakelser för resten av kvällen. 
Om inte för alltid.

4 kommentar(er):

Jakob sa...

Jag måste tillägga att du är fullkomligt bedårande på den där bilden också.

k. sa...

Du är jättevacker.

hejdetärrasmus sa...

fast kakorna ser sötare ut.

Rim sa...

Hahha (YESSS!!!)

Fast det har ju sina anledningar.
Jag skulle aldrig få för mig att lägga upp en bild där jag tyckte jag såg ful ut...
Narcississt, javisst!

Och kakorna var rätt söta.
Utom citronkakan. Den var sur.