fredag, november 14, 2008

retaining water, typ

Är det någon mer som liksom blir tjock om fingrarna när de dricker alkohol?
Efter ett par glas vin känner jag hur mina händer svullnar upp.
Vad fan är det om, egentligen?

4 kommentar(er):

Anonym sa...

jag är så himla nyfiken, varför bestämde du dig för att åka till tokyo, hur fick du jobb och varför flyttade du vidare till hong kong? Har precis upptäckt din blogg och jag är så glad över det...har nämligen själv planer på att flytta till dit.

Jakob sa...

Jag har samma problem - inte att jag bor i Tokyo alltså, utan att mina fingrar svullnar upp när jag intager dylika drycker. Jag ska ta med någon form av mätinstrument nästa gång och kontrollera. Det konstiga är att tårna inte svullnar upp, jag tror snarare de krymper!

Rim sa...

Hej und hjärtligt välkommen, Mia!

Jag valde inte att bo i Tokyo. Det var Tokyo som bosatte sig i mig. (http://yellowtokyo.blogspot.com/2007/10/vi-som-vill-mer.html) kan man säga...

Jag valde inte att bo i Hong Kong heller, hit har H&M skickat mig "på kul" typ. Och det är rätt kul! Om du ska flytta till Tokyo är det en vansinnigt god idé att göra det som utbytesstudent, tror jag!

Jakobobo, tårna har jag inte tänkt på! Ska känna efter noga nästa gång!

hejdetärrasmus sa...

när man är liten så är ju fingrarna tjockare. så det kanske är så att alkohol kan framkalla progeria?