fredag, juli 18, 2008

Det är lättare att bli glad av godis...

Nu sliter jag lite.

Tänkte verkligen gå till gymmet idag.
Somnade och sov i en och en halv timme i stället för en halvtimme som var tänkt.
Hinner fortfarande gå till gymmet.
Vill inte.
Vill äta godis.

Det här är inte likt mig. Undrar om jag är deppig...

2 kommentar(er):

Pontus N sa...

Fan varu gymmar Rim. jag har upptäckt att IKEA Kungens Kurva har ett formidabelt gym innanför dess väggar. Jag har börjat nyttja det nu, ett halvår efter att jag började här... men nu jävlar! Vi lägger oss till med ett gladiatornamn tycker jag. Jag vill heta Lazersword! Du kan heta Firedeath! 2 coola namn. Inoljade ska vi vara. Eller så glömmer vi den här kommentaren...

Rim sa...

Hahahahhaaa, broooooor! ...eller jag menar Lazersword, klart vi ska vara inoljade! ;)