måndag, juli 28, 2008

Extreme blog makeover, typ...

Jorå, mensåatteh, nu är omgöringen klar.

Före

Efter



Efter mycket photoshoppande (och nej, det är inte jag som gjort det mesta av arbetet. Jag tittade mest på och hjälpte till ibland genom att säga saker som: "Jag gillar när det är mycket skräp!") tycker jag att det blev väldigt bra. Väldigt mycket skräp och roliga smågrejer i headern.
Roliga för mig mest... men det är ju trots allt min blogg.

6 kommentar(er):

hejdetärrasmus sa...

men du är väl iaf ansvarig för din killer-make? ibland är du hetast i världen!

Anonym sa...

Det står bajs! Tihi! Tihi! Tihi! Ska vi leka i helgen ellerrrrr har du åkt till hångkång då? // Ozzy

Rim sa...

Rasmus: Ibland är du snällast i världen.

Ozzy: Jag är hemma i helgen. Vi kan leka bajsleken om du vill.

Erik sa...

Din header är hetig. Gillar K's Choice-linen.

Dock bör du informera din webmaster om att sidan har småfel i en hel del webläsare (Firefox 2, Navigator 9, Firefox 3, K-Meleon, exempelvis), och aggressiva visningsproblem i t ex. MSIE6. Kolla själv på http://browsershots.org. En layout som är fucko är inte så rolig.

Men headern var hetast, jao.

Rim sa...

Loidor:

Du anar inte hur nöjd jag är över att K's Choice lyste igenom till åtminstone en person.

Tack för tipset om browsershots. Vore ju bra om ingenting fuckade upp sig i exempelvis Firefox...

Anonym sa...

mycket mycket snyggt! och ja, även jag såg k's choice kopplingen, underbart!