fredag, juli 18, 2008

Schitzofrenic shopper

Det här hade jag i min varukorg när jag handlade för några timmar sen:

tre olika sallader
tomater
majs
fetaost
avokado
svarta oliver
pinjenötter
chips
cola

Köper inte chips vanligtvis. Idag hade jag dock ett sug. "Chiiiips!" sa kroppen. Slet upp chipspåsen så fort jag kom hem. Åt fyra chips. "Eeew, smakar olja!" Stoppade i mig fyra till, sen pallade jag inte mer. Äckligt ju! Är någon sugen på en nästan full påse chips är det bara att komma och hämta.

3 kommentar(er):

Anonym sa...

Vår käre vän Jakob tar dock rekordet som schitzofrenic shopper. När han flyttade in i min läga för ett antal år sedan hade han ingen mat och skulle gå och handla det. Han kom hem med krossade tomater, dill och vindruvor. Vad kan man laga av det? // Oz

Rim sa...

Hahahha, nåt väldigt... konstigt? Rol-Jakob!

Erik sa...

Får mig osökt att tänka på ett warpdrive-quote. Skyll inte politisk inkorrekthet på mig.

Nummer 48742, för att vara exakt.

http://warpdrive.se/48742