lördag, juli 26, 2008

I alla fall två veckors varsel...

Inte helt oväntat fick jag nyss beskedet att H&M vill att jag åker en vecka tidigare än planerat till Hong Kong eftersom det gick så fort att få visum. Trots att jag misstänkt att det var sannolikt att någonting sånt här kunde ske blir jag lite tagen på sängen. Men alla mina planer då? Jag har ju tänkt ta semester och åka hem till Göteborg och umgås med folk innan jag åker! Och jag är lite trött på att tänka: !"Men vad gör det dem om jag är i Hong Kong en vecka senare?! Det är ju inte i Tokyo ändå!!!" för jag inser efter en liten stunds tänkande att jag kan åka hem till Göteborg en vecka tidigare än planerat också, och att jag faktiskt kommer tillbringa samma mängd tid med nära och kära, bara lite mer snart än jag hade planerat...

Så nu kommer helgen troligen gå åt till att börja packa och kasta saker, samt kanske bada. Så sjukt bra väder i Oslo de senaste dagarna!!!

0 kommentar(er):