fredag, juli 18, 2008

Hong Kongvisum

Börjar inte jobba förrän kl 16 idag. Vaknar, fixar frukost och sätter mig vid datorn för att upptäcka att jag fått mejl från Hong Kong. Mitt arbetsvisum har blivit godkänt. En vecka tror jag att hela visumprocessen tog. Japan, se och lär!

Så nu kan jag bli ivägskickad till Hong Kong med två dagars varsel närsomhelst! Fan, och jag som har så mycket prylar! Jag kommer få kasta så mycket. Nån som vill ha en brödrost...?

2 kommentar(er):

Pontus N sa...

Kul att något land kan hantera visum ansökningar med någorlunda effektivitet. Men fan, nu kanske jag inte hinner komma och hälsa på i Norge... Jag får väl helt enkelt åka till Hong Kong i höst istället. いいかい?

Rim sa...

Haha, nä, det kanske blir lite tajt, men kom och hälsa på i Hong Kong du.

Du kan se det från den ljusa sidan: Bloggandet kommer säkerligen ta fart igen! Hehe...