onsdag, juli 02, 2008

Eller kanske bara bo på hotell...?

Jag ska ju, hastigt och lustigt, åka på Arvikaefstival... känns det som. Jag har vetat om det i flera veckor nu. Jag har aldrig varit på festival. Vad packar man? Varma kläder och stövlar? Kudde? Silvertejp?!


Får inte tag på P som jag halvt ska "åka med". Vet inte när han åker dit. Vet inte om jag har något tält. Har sannerligen ingen sovsäck... Hur ska detta sluta egentligen?!


3 kommentar(er):

Emilie sa...

hoppla, sovsäck får du ta och låna av någon typ NU. trots min ickeexisterande festivalerfarenhet, så är jag säker på att du kommer att vara gladare MED en sovsäck än utan.
och våga inte missa m.i.a...
ganbatteeee!

Anonym sa...

plastpåsar (typ fryspåsar) och våtservetter, åk ALDRIG till festival utan plastpåsar och våtservetter.

Rim sa...

Åh, tack för tipset. Spanade efter våtservetter i mataffären idag, men såg inga. Ska se till att jag får tag på en hel kartong våtservetter!